Camping Les Ulèzes
France, Drôme, St. Donat-Sur-L'herbasse Locate on map 229 customers reviews Information about the campsite
Detailed comments on the campsite
Review (229)
Evaluations that are not older than three years and have undergone a verification process. More infoJust like ltasf year, Sylvan and Marion do an excellent job of running a superb campsite. It was perfectly clean, and they are welcoming and professional. The tent pitch is immaculate. We look forward to staying there again next year
None
The pitch was perfect. Good shade from the trees, excellent grass and hedging
Thank you very much for this lovely review and for your loyalty! We are delighted that you once again enjoyed your stay with us. We are very pleased to receive your compliments on the cleanliness of the campsite, the welcome, and the quality and upkeep of the pitches. We do our utmost to provide our campers with a pleasant and comfortable environment, and knowing that you enjoyed the shade of the trees, the lawn and the perfectly maintained hedges is a great reward for us. It will be a great pleasure to welcome you back next year. See you very soon at the campsite! Marion and Sylvain
Loading
Clean and very friendly. Pitches of a good size and very well kept. Good food at the snack bar. Enjoyed our stay.
Waste bins in the toilet and shower block would be good..
Good site.,run by good people..
Thank you very much for your kind review 😊It was a lovely meeting for us as well, and we were delighted to welcome you. Thank you for your compliments about the cleanliness, the pitches, and the snack bar — we really appreciate it. Regarding the bins in the toilets, there are indeed some available 😊 They are built into a hatch in the wall, but you are absolutely right, it is probably too discreet. We will think about adding better signage to make them easier to find. We hope to welcome you again for another pleasant stay! Marion, Sylvain
Loading
We had a very nice place with private sanitair en a lot of shadow from beautiful trees. The camping is well maintained, and all the waste bins are directly outside the camping. The owners Marion and Sylvain are very nice and Sylvain is a great cook, so we eat several times in de camping restaurant.
The great space and the shadow is wonderful when it is hot in summer
Bedankt voor deze beoordeling, we zijn ontroerd, we doen altijd ons best en uw opmerkingen raken ons. We zijn erg blij dat u van onze keuken heeft genoten. We hopen u op een dag weer te mogen verwelkomen. Marion, Sylvain
Loading
Fijn aan de rivier en dicht bij het dorp
Vaker sanitair schoon maken
Ruime plek met privacy
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We doen ons best om de sanitaire voorzieningen schoon te houden, maar dat is niet altijd even gemakkelijk. Hartelijk dank voor uw vriendelijkheid. Marion, Sylvain
Loading
Very friendly and helpfull hostess and enough space for the caravan. Wifi was excellent!
Shower might be al little hotter.
Enough room
Becausr of the rain it was muddy
Indeed we do our best to make your stay as pleasant as possible, thank you for your comment Marion, Sylvain
Loading
Nice place, friendly people ang good food!
Bulli
Thank you for your attention.
Loading
Wij hebben op plek 11 gestaan en hebben het erg naar ons zien gehad. We zijn 12 nachten gebleven. Sylvain, Marion en Lola gaven ons echt het vakantiegevoel en niets was te gek. Het eten was goed, niet bijzonder, maar dat verwacht je ook niet op deze camping. Het naastgelegen restaurant was gesloten wegens verbouwing. De wekelijkse barbecue avond en pizza avond zijn heerlijk. Er zijn voldoende mogelijkheden in de omgeving. Op 5 minuten met de auto een groot meer met toezicht, snacks, glijbanen en waterfietsen.
De camping wordt veel gebruikt als doorreiscamping. Dat is logisch gezien de afstand tot de A7, maar verdiend veel meer dan doorreiscamping. Er is geen animatie en geen zwemparadijs. voor ons geweldig.
De plek was groot genoeg. Onze caravan was 7 meter lang inclusief dissel en met luifel 5,5 meter breed. Er was nog plek genoeg voor de auto en 2 bijzettentjes. Privé sanitair was netjes. In het gebouw zijn 4 privésanitair plekken gemaakt (2 per kant). Alles ziet er verzorgd uit.
Geen negatieve opmerkingen over onze plaats. De plaatsen tegenover plek 11 zouden voor de schaduw wel wat bomen kunnen gebruiken.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie achter te laten We hebben de camping 4 jaar geleden overgenomen en beetje bij beetje blijven onze klanten steeds langer, tot onze grote vreugde. Dit stelt ons in staat om een echte uitwisseling te hebben. Beetje bij beetje zien we vakantiegangers terugkomen, tot onze grote vreugde. Bedankt voor uw aanmoedigingen, we doen elke dag ons best. Marion, Sylvain
Loading
De ligging is leuk aan het riviertje. Heerlijk rustige camping met een prima zwembad waar we ondanks het hoogseizoen geregeld alleen waren. Enthousiaste eigenaren.
Prima privé sanitair, schoon.
Door het open karakter hoor je alles van de buren
Bedankt voor het genieten van de rust op onze camping. Met plezier Marion Sylvain
Loading
Pitches with private bathroom were great. Maintenance of the camping site is good. Very friendly owners.
Large pitches are separated by trees and green plants.
Nous vous remercions pour votre commentaire. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié vos vacances avec nos installations sanitaires privées. Il est dommage que vous n'ayez pas pu profiter de notre restaurant, peut-être lors de votre prochaine visite. Au plaisir de vous accueillir Marion et Sylvain
Loading
warm very friendly welcome and support charming very helpful and nice couple They do a very good Job…!??
very well maintained and spacious pitches
Merci Anne pour votre avis, nous sommes heureux que vous ayez passé un bon moment parmi nous. Marion et Sylvain
Loading
nice pitch, private and quiet
nice pitch, quiet and friendly
Bonjour et merci pour votre avis Lors de votre séjour, vous nous avez fait part de votre souhait de revenir . Ce sera avec plaisir et aussi l'occasion de découvrir la nouvelle carte du snack (qui n'est pas encore ouvert à cette période d'avril). Au plaisir. Marion et Sylvain
Loading
Un camping comme on les aime, l’accueil chaleureux et à l’écoute, les emplacements spacieux, un merveilleuse piscine , un entretien des espaces verts entretenue, c’est super!
L’ensemble de la prestation
RAS
Un grand merci pour votre si gentil commentaire ! Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié l'accueil, les grands emplacements, la piscine ainsi que l'entretien du camping. Votre satisfaction est notre plus belle récompense. Ce fut un plaisir de vous accueillir, et nous espérons avoir le plaisir de vous revoir très bientôt aux Ulèzes ! À bientôt
Loading
3 jours calmes avec des personnes habituées du camping d une gentillesse extraordinaire. Merveilleux moments passé en leurs compagnie. Tout est bien entretenu propre et joli. Une petite rivière a côté bien sympathique aussi. A 2km du mac et a 1.2 km du village parfait sur le petit sentier ombragé.
Tout est très accessible. Sanitaires piscine etc
Un peu cher pour notre porte feuille mais c estcun 4****. 😏. Et 1 visite 6e ....un peu déçu de payer aussi cher juste pour recevoir une personne un apres midi
Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour et que vous ayez apprécié l'ambiance conviviale du camping, ainsi que nos habitués qui contribuent eux aussi à cette belle atmosphère.
Loading
Geweldige, en zeer betrokken eigenaren. Niets is hun teveel om het de campinggasten naar het zin te maken. Je kan er een heerlijke maaltijd tot je nemen, die met passie is klaargemaakt. En een prachtig zwembad voor de benodigde verkoeling. Twee hele lieve eigenaren die genieten van hun werk, waar je als gast ook energie van krijgt.
De website.
Top, niets mis mee. Meer niets mee.
Un grand merci pour ce magnifique commentaire ! Vos mots nous touchent énormément. Nous faisons notre métier avec passion et savoir que cela se ressent auprès de nos vacanciers est la plus belle des récompenses. Merci pour votre gentillesse et votre confiance. Au plaisir de vous accueillir de nouveau aux Ulèzes ! Marion & Sylvain
Loading
Geweldig mooie en relaxte camping
Eigenaren Marion en Sylvia fantastisch
Goed in orde alles
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij waren erg blij u te mogen verwelkomen. Het was een waar genoegen om u elke ochtend te zien en gedurende deze drie weken gezellige momenten met u te delen. Uw verblijf zal voor ons een mooie herinnering blijven. Wij zijn verheugd dat u van onze camping en onze gastvrijheid heeft genoten. Uw vriendelijke woorden doen ons veel plezier en motiveren ons om hiermee door te gaan. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf! Met vriendelijke groet,
Loading
Calme, propre, accueil très sympathique, merci pour votre gentillesse
Bel emplacement à l'ombre comme nous l'avions demandé
Un grand merci pour votre gentil commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié le calme, la propreté du camping ainsi que l’emplacement ombragé que nous avions eu le plaisir de vous réserver. C’est toujours un plaisir de vous accueillir, et nous vous remercions. Au plaisir de vous revoir très bientôt
Loading
Erg vriendelijke en gastvrije eigenaren, mooie ruime plaatsen, zonnig en/of schaduwrijk, leuk riviertje achter de camping voor kinderen om te spelen of voor de hond om te zwemmen. lekker ruim zwembad en prima restaurantje bij de receptie om wat te eten. Schoon en prima sanitair. Mooie omgeving en uitvalsbasis om uitstapjes naar de Vercors, Ardeche of Drome te doen, maar dan wel drie kwartier of zo rijden. Prachtig wandelen in de Vercors. In het dorp op loopafstand alles te krijgen, grote supermarkten etc. Wij vonden dit een erg fijne camping om te verblijven.
Geen idee.
Prima vlakke en ruime kampeerplaatsen, een aantal met privé sanitair, gescheiden door lage heggen.
Hartelijk dank voor deze prachtige recensie en voor de tijd die u hebt genomen om uw ervaringen te delen. Bedankt voor uw vriendelijkheid en uw goede humeur. We zijn erg blij dat u zo genoten hebt van de ruime staanplaatsen, het zwembad, de rivier, de sanitaire voorzieningen en onze ideale ligging om de Vercors, de Ardèche en de Drôme te ontdekken. Ook bedankt voor uw complimenten over de gastvrijheid en de sfeer op de camping; dat raakt ons enorm. We hopen u bij een volgend verblijf weer te mogen verwelkomen, samen met uw sympathieke viervoeter! Marion en Sylvain
Loading
Die Mitarbeiter, Inhaber außergewöhnlich freundlich
Großzügig
Es war uns eine große Freude, Sie bei uns begrüßen zu dürfen, und wir hoffen, Sie bald wiederzusehen!
Loading
Propreté et calme
Accueil génial
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la propreté du camping et son calme . Ce fut un véritable plaisir de recevoir votre famille, particulièrement agréable et sympathique. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Une pensée toute particulière pour votre petit-fils, dont la politesse et la gentillesse nous ont beaucoup touchés. Ce fut un réel plaisir de faire sa connaissance. Au plaisir de vous revoir bientôt !
Loading
Der freundliche Empfang, die Ruhe, alles ist gepflegt und sauber, die Ausstattung der Sanitärgebäude.
Toilettenbrillen wären angenehm 🤭
Die Parzellen sind groß, gepflegt und gut ausgestattet.
Abwasserkanal am Platz wäre schön.
Un grand merci pour votre retour et pour vos compliments sur l’accueil, le calme et l’entretien du camping. Concernant les eaux usées, nous disposons de nombreux emplacements équipés d’une évacuation des eaux grises ainsi que d’une aire de vidange dédiée. Nous comprenons également votre remarque concernant les abattants de toilettes. Pour plus de confort, nos emplacements avec sanitaires privatifs en sont équipés. Au plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement !
Loading
Loading